. nya fettförbränningstabletter från och med imorgon .

Idag blev det ett medelpass på gymmet, sen drog jag hem och snodde åt mig av Emelies goda och nyttiga middag, någonting med fisk var det. :D Efter det blev det ett bad och sen åkte jag hem till Jonas och drack proteinshake och spelade något weird ordspel med honom och hans friends.

Imorgon blir det gymmet igen med Jonas & Ellen. Wooohihohohi älskar att träna nu alltså <3 Var så himla jobbigt på medelpasset idag eftersom det var länge sen jag körde kondition men kämpade hela passet ändå. ^^ Nu känner man sig verkligen mysig i hela kroppen.

Ska i alla fall börja med några nya tabletter imorgon, EXTREMT fettförbrännande är dom, har bara hört bra reviews när jag kollat runt om dom faktiskt (beställde från internetz). Man går ner i vikt asfort (bara fett, inte muskler, till skillnad från hur det blir om man bantar) och blir fit på typ en vecka om man kombinerar dom med träning. Speciellt effektiva är de om man inte dricker kaffe eller té. Alltså är jag typ the perfect candidate. :D Kan ju skriva här om en vecka (eller så ser ni resultatet ;P) huruvida de är bra eller inte. :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar

Annars måste dina speglar va skeva för smala ting verkar bli breda

Å men jag vet det är inte konstigt att man tvekar

Ingen kan fly när idealen bara ekar

Kraven finns där vart man än vänder

Att du inte duger är signalerna dom sänder

Modetidningarna bara sprider trender

Som inte passar människan så folk mår sämre

Ändå undrar alla vad det är som händer

När vissa väljer svälten

2011-12-30 @ 15:09:40
URL: http://lovisaflisa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0