. dreambody .

Är 1,5 kg ifrån min drömvikt typ. Men det har jag varit i någon månad nu, baaah, det går långsamt. Känns bra att jag kan äta kakor och sånt utan att gå upp i vikt nu i alla fall, det är nog tack vare att jag tränar relativt mycket. :) But still....

Min drömkropp (betoning på dröm.. :P) just nu är nog Natacha Peyres. Minus silikonbrösten dåra. Haha! Näj men jag tycker faktiskt att hon är väldigt söt och fotogenisk, plus att hennes kropp är total awesomeness.







Nä jag skulle nog inte säga nej till att byta kropp med henne.

Kommentarer
Postat av: baskov

ääh, du har ju redan hennes kropp??? men hennes mage i don't like.. den ser platt ut men de finns inte ens någon antydan på abs!!

2011-12-12 @ 22:02:35
Postat av: Jessica

Hehe trodde första bilden var du först, det är ju samma pose och påminner om er hall och allt. :P

2011-12-13 @ 11:38:49
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0