. new beginnings .

Det känns som att det är nu som det börjar synas att jag har tränat nästan varje dag i några veckor. Jag behöver inte längre hålla in magen i panik 24/7 utan kan slappna av utan att se helt gravid ut. Det är faktiskt världens lättnad för mig, hur gay det än låter. Hela mitt liv har jag druckit hur mycket mjölk som helst och varit konstant uppsvälld pga att jag varit laktosintollerant och nu när jag slutat dricka produkter med laktos i så har den nästan blivit platt. :D Plus att tränandet hjälpte väl också en del. I guess. Det gör mig odrägligt glad för tillfället. ^^ Får bara se till att fortsätta träna så att den inte kommer tillbaka, det skulle vara lite deppigt..

Haha jag får lägga upp före och efter bilder här på bloggen sen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0