jobbintervju, thai & woody allen

Åååh jag är så himla exalterad och glad för tillfället! Har fått en jobbintervju till ett av mina drömjobb typ. :D Kombinerar typ hur många av mina intressen som helst, och ligger i Sollentuna (fett nära!!). Men jag vet inte, jag har ju aldrig varit bra på intervjuer direkt.. Men jag vill verkligen VERKLIGEN ha det där jobbet så jag tänker fan fake it 'til I make it alltså!!!! Om jag får det så kommer mitt liv bli epic och jag tänker aldrig mer bitcha om någonting jobb-relaterat. :O Ska dock fortsätta söka andra jobb, vill inte put all of my eggs in one basket liksom.

Jag & Jonas har iaf haft myskväll idag och ätit thaimat (jag tog phad thai), jag åt dock bara 1/4 av maten. Helt orealistiskt att man ska kunna äta allt det där, as I've said before. O.o Vi såg även filmen Midnight in Paris, jättemysig film! (Filmtips till dig Jessica om du saknar Paris! ;P) Men nu tänkte jag snart sova faktiskt, jag ska upp tidigt imorgon och träna och plugga. Sen hade jag tänkt hinna med att övningsköra också. Plus söka lite flera jobb. :)

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Redan sett! Tyckte den var sådär, men det är ju underbart vackra bilder på Paris iaf. :D det kommer gåSUPER på intervjun :D

2012-04-22 @ 19:13:51
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0