längtan efter sommar ,, bilder&texter


Haha men gud, hittade världens äldsta bild typ! Kommer ihåg att Emelie hade sminkat och stylat mig och skulle fota mig värsta topmodell style. Som vanligt var jag ultrahopplös när det gällde att vara modell men ändå. Skojig bild haha! På nåt sätt tycker jag även att den här bilden är lite jobbig att titta på för min egen del, mest för att man ser mitt ansikte och hur jag ser ut så himla tydligt. Aja, om man inte klarar av att se sitt eget ansikte så känns det ju lite illa haha!


Är riktigt taggad på att få åka till landet i sommar och grilla! Speciellt grilla! Men även åka kanot med Emelie, plocka svamp i skogen, fiska, sola och bada på bryggan, försöka att inte bli biten av en huggorm (eller ens se några typ) och bara lata sig i hängmattan. Yeah sommaren är bäst. <3


Bild från förra sommaren då jag var brruuun. *hetsar* Nej men jag längtar verkligen tills man kan schteeka i solen hela tiden, hoppas på sol imorgon. The sun makes me happy <3


Fin bild jag tog förra sommaren, eller kanske förr-förra nu när jag tänker efter... Ser i vilket fall fram emot att göra flera utflykter och ha flera fikadagar och utedagar med familjen i sommar. :) Som jag nämnt tidigare... PICKNICK!!!!


När jag var som mest nöjd med min kropp, typ i julas. Bleh måste verkligen börja komma igång med träningen igen. Så himla typiskt att när jag börjat få in vanan att powerwalka varje dag så blir man svinsjuk. Hatar att försöka vänja mig vid att träna, det är så himla plågsamt i början. Sen går det hur lätt som helst och man blir glad av det. Men som jag sagt förut, missar man en enda dag så är det världens undergång typ att börja träna igen haha. Jaja nästa vecka på måndag tänker jag börja gymma igen! Så det så. Men innan dess kommer det nog mest bli powerwalks. Får antagligen satsa på den kortare sträckan också istället för den långa, vill helst inte bli sjuk igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0