nyttiga pumpa&morötter scones


ÅÅÅÅÅÅÅHH! Hade ju som sagt en arbetsintervju idag på mitt drömjobb (jag kommer typ stå och dekorera kakor och tårtor halva dagarna!), trodde inte det gick så bra när jag gick därifrån eftersom jag var så nervös och mest skrattade awkwardly hela tiden men en timme senare ringde chefen upp mig och sa att jag jättegärna får komma dit imorgon redan och provjobba!! :D Happyface!! Även om jag inte får jobbet så kommer jag typ vara överlycklig hela dagen imorgon för att jag ens fått provjobba där hahah! Herrejösses, trodde aldrig dom skulle vilja ha mig på en intervju ens. xP Men yeah, awesome stuff!! :D

Gick i vilket fall ut på en powerwalk med Emelie efter intervjun (tur att jag tog med mobilen, för det var då jobbet ringde:O) sen när jag kom hem så gjorde Emelie asgoda och nyttiga (smakade onyttigt, det bästa betyget något kan få ;P) scones som jag typ åt 2 st av haha! Jättegoda med aprikosmarmelad och ost. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0