PLUGGISH

Sitter och pluggar at the moment. Så tråkigt. Håller på och skriver debattartiklar och analyserar andras debattartiklar. Man har ju haft roligare saker att plugga... Ska vara inne på fredag och började med det igår typ. Dålig framförhållning, men blev typ slö när jag såg att det bara var 2 uppgifter (sist var det 17.. -.-) så har skjutit upp det. BLABLAH. Men jag måste typ vara halvklar med det redan idag för imorgon ska jag ju provjobba hela dagen och sen kanske det blir bio med bumbum, sen på torsdag ska jag på studentskiva så.. har inte så många fler tillfällen att plugga.


Såhär städad har jag sett ut idag. Haha hästsvans och allt.. Nerdface.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0