sjukling = pannkakor

Fyyyfaasiken alltså... Igår natt så blev jag megasjuk, helt borta i huvudet och kunde knappt gå eller se. Och idag skulle jag haft en photoshoot (didn't happen), göra mitt slutprov i Hälsakursen (won't happen) och eventuellt följt med Denisé till en awesome sounding studentbar. Men nä som vanligt måste jag få något influensaaktigt så fort jag ska göra något. Tror det kan ha berott på att jag tränat för hårt och för tidigt. Inte haft tillräckligt med vilodagar eller kläder på mig när jag powerwalkat. Bleh. Har i alla fall legat i sängen idag. Typ bara. Kan se och gå någorlunda nu i alla fall, fast det är lite pensionärsvarning. Har dock jätteont i halsen så kan knappt prata. Mamma gjorde nyttiga fullkornspannkakor med blåbär till mig också eftersom jag inte kunde komma upp ur sängen imorse. Bästa mamma<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0