en sån där bläh dag (vecka....)

Ska jobba imorgon och mår fett illa.. Bleh. Har superont i magen och har känt mig hängig hela dagen och kvällen nu. Nooo, får absolut inte bli sjuk, kommer redan vara dödligt jobbigt att jobba långpanna imorgon (kommer vara helt själv också), plus att det är lönehelg och söndag (döda mig nu), att lägga till sjuk på den listan skulle bara inte vara okej. Aja får hoppas på att jag håller mig frisk och att regnet håller hälften av Stockholm borta från resturangen imorgon. >.<
 

Yeah bilderna är inte tagna idag. -.- sitter med pyjamasen och riskakssmulor i håret. Standard phresh. Löve my boobdress, synd att den blivit för stor bara. :< Får försöka krympa den på nåt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0