a new job

Dom ringde från MQ redan 3 h efter intervjun (dom sa att dom skulle kontakta mig på måndag) och sa att dom ville att jag skulle börja jobba, yay! :D Måste ha gjort någonting rätt på intervjun, har ingen aning om vad dock haha! Så ska in på måndag och skriva på papper och lämna mitt banknr osv, sen på tisdag ska jag på informationsmöte med en av MQ's chefer. Är rätt nervös men ändå taggad! På söndag ska jag jobba på sushin, sen i veckan får vi se om jag jobbar på MQ eller hos pappa. Tror det kommer bli rätt mycket cashflow nu i december iaf, tur det eftersom jag har köpt rätt mycket julklappar och har en del resor jag ska betala hehe..


Så här glad var jag i min nya ulltröja (julklapp till moí) när dom ringde och sa att jag fick jobbet thihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0