taggad på jul nu! (tönt-varning)

Jag har pinsamt nog redan köpt majoriteten av alla julklappar som jag ska ge bort i år. Har verkligen satsat också, både pengar och tanke bakom samtliga! :D Speciellt mamma kommer få väldigt fina julklappar (kom på vad jag skulle ge henne för några månader sedan), men har även satsat en hel del pengar på Emelies. Har både köpt hennes julklappar och födelsedagspresent (hon fyller år den 28:e), har dock svårt för att bestämma vilken som ska vara till julen... Men man får väl hoppas på att de i alla fall uppskattar sina julklappar haha! Tror inte någon av dem kommer kunna lista ut vad jag köpt heller, men vet att det är grejer de brukar gilla i alla fall. ;P

Ser till och med fram emot att slå in presenterna! :D Men eftersom jag beställt typ 70% av julklapparna på nätet så kommer det ta ett tag innan jag får hem dom och kan slå in allt. Gud vilken tönt jag är, men jag har alltid älskat att ge bort presenter, och när jag väl satsar så satsar jag ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0