bitches be bitchin'

Har blivit besatt av reality-serier den senaste tiden. Haha kollar varje dag på Keeping up with the Kardashians och deras spin-off serie med bara systrarna. Sen kollar jag även på The Girls Next Door (Girls of the Playboy Mansion). Haha så bäst, tjejerna är så underbara! Den har jag i och för sig kollat på i rätt många år hehe.

Men det jag gillar med playboybunnies är ändå att dom är helt öppna med att dom är blåsta. De tror inte att de är bättre än någon annan tjej, vilket jag gillar. Serien visar verkligen hur genuint snälla och gulliga de är. Är mycket hellre kompis med en tjej som har samma IQ som en sten och som behandlar andra med respekt än tjejer som knappt är medelmåttor men som tror dom är sååå mycket bättre än alla andra. Sigh. När ska tjejer förstå att man inte höjer sig själv över andra genom att trycka ner dom? Det har snarare motsat effekt. Så snälla, om du vill få dig själv att framstå som en bra tjej, just freakin' be nice to people. Istället för att klaga på folk, visa på vilket sätt du är bättre. Eller så kanske det är därför folk klagar, för de har egentligen ingenting av värde att visa upp..


old picture be old


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0