don't worry, be happy

Känner mig glad för min egen skull (haha va osvenskt av mig.. svenskar lär ju iofs vara världens mest bittra människor! O.o kan aldrig vara glada för någon annans skull, förstår mig inte på sånt) och alla framsteg jag gör. Gör massa grejer helt själv, tar egna beslut och tar tag i mitt liv. :D Nu fattas det bara en utlandsresa (Hej Jessica! :D) och att jag bestämmer mig för vad jag vill göra resten av mitt liv och så är det klappat & klart typ! :D


lite orolig är jag över alla förändringar som sker och kommer att ske, men jag vet samtidigt att jag har massa människor som älskar och stöttar mig, så då blir de där få människorna som inte gör det inte lika viktiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0