(o)nyttig mellis

Behöver socker för att orka plugga, men även för att få tillbaka orken efter gymmet idag. Kommer inte kunna eller hinna gymma nu ett tag framöver. Kind of deppigt. Känner verkligen att min hjärna börjar bli friterad av allt läsande typ... För mycket information på en och samma gång! Jaja, åt precis en liten pickmeup (se bild nedan) så ska väl fortsätta läsa nu. Min blog är så himla versatile (ordet på svenska, någon?) just nu. Det enda jag gör är att plugga.

I helgen kommer jag dock vara så galet stressad att jag redan har panik. Listan på allt som ska göras är väldigt, väldigt lång.... En bråkdel av grejerna är fest, fredag & lördag (har blivit bjuden till 3 olika, får se hur det blir med det), bakning x 3; eftersom mamma även fyller år på söndag, då jag planerat en hel dag med grejer. Sen ska vi även ut och äta. Samtidigt måste jag hinna köpa bakingredienser, presenter och göra slutprov, plugga till slutprov och fixa lite grejer. Trött i huvudet redan nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0