. hektisk dag .

Stressade hemifrån vid 9 någon gång för att åka in till stan. Efter mötet så blev det fiiika i stan. Något café som hette String, lagom fräschigt. Åt i alla fall pannkakor men dom var inte ens i närheten så goda som mina brukar bli. Hehe skryt skryt, nej men jag är faktiskt rätt duktig på just amerikanska pannkakor. :D Plus att det var sprutgrädde till. Eh euw? Trodde det ingick i priset att dom ska vispa grädden själva, känns inte jättesvårt direkt.. Fy fan finns inget äckligare. ._. Hann inte fixa mig idag heller för jag vaknade försent.. så himla typiskt mig, prioriterar aldrig någonting på morgonen, endast att komma i tid. Bryr mig inte om jag ser ut som shit när jag kommer fram typ. :P

Efter det åkte jag hem, sen in till stan igen för att fixa med körkortspapper. Bleh är redan alldeles för mycket jobb med det där känns det som. När jag kom hem var jag helt död och då var det bara att börja plugga som gällde, har två inlämningar som ska vara klara... Funderar på att muta någon att åka och köpa naturgodis till mig, I crave it. :P


fräsching på café string


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0