. my evening // forever alone :'< .

Försov mig imorse, alarmet på mobilen bestämde sig för att inte fungera idag. Vaknade som tur var en halvtimme innan jag skulle träffa Lovisa så sprang till bussen och blev (bara) 20 minuter sen. Hade tur att jag matchade en buss, eftersom 607:an bara går en gång i halvtimmen. :P Gymmade lite halvt, koncentrerade mig på rump-övningar typ. Sen powerwalkade jag hem från gymmet (häggvik-kista, typ 5 km eller nåt).

Har haft SPA-kväll här hemma nu, badat och haft ansiktsmask, olja i håret och vaxat benen osv. Så jädra uttråkad. Har ingenting att göra, är helt själv hemma och allt är bara boooring. Hope tomorrow's more fun. Vill festa eller något men har ingen fest att gå på. Knappt några pengar heller, har typ 100 spänn. That's it. >.<


Ja idag var det hardcore rensning av hår, hahah! Allt skulle bort typ. Gör så svinigt ont fortfarande, tvingar alltid mamma att dra bort den första sen kör jag resten själv... usch va hemskt det är. -.-


Min lunch. Ja nu ska jag vara supernyttig igen, inte äta något onyttigt, fast jag verkligen vill... men man får tänka på sin drömkropp när man tänker så typ, det brukar få mig rätt motiverad. :) Har känt mig tjock och pluffsig hela dagen typ, vet inte varför. Vet att jag inte är tjock men jag kände mig verkligen som om jag vägde 100 kg idag. Låren känns tjocka, magen pluffsig och som om mina lovehandles håller på att komma tillbaka. Fett irriterande när kroppen inte gör som man vill. -.- Hahah har nog varit hemma för länge när man börjar tänka sådär.


Naturgodis<3 som jag inte har hemma.. :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0