. ny blus & soon to be tanned legs & random hets inför sommaren .

Köpte en prickig blus för ett par dagar sen (även ett halsband för 10 spänn), införskaffade mig även den vita basversionen av den blusen. Kan nog come in handy någon gång. Ultramysig är den i alla fall. Har börjat på mitt get-tan-fast-or-die-trying projekt nu, utifall ni undrade varför mina ben inte var läskigt vita. Känner mig så blek och ful vid den här tiden på året så det kändes som den enda lösningen. Förutom att ta en snabbis till Hawaii då men... ja. :P



Såhär gick jag runt i lägenheten en hel dag för några dagar sen.. hahah mamma och pappa undrade om jag fått psykbryt eller nåt. Men jag vill ha sommar nu goddamnit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0