. ooooh smoothie .

Gammal bild, men en sån där hallon smoothie skulle inte sitta helt fel nu... :/ Har dock ätit som en gris idag (mycket provsmakande av citronpajen och så har man fått i sig en och annan macaroon också...) så det får väl bli imorgon istället. :)

Funderar på att gymma imorgon också men då har jag gymmat väldigt många dagar i rad nu. :P Om jag skippar alla ryggövningar imorgon så kanske det funkar ändå... Kan ju bara ta mina fettförbrännande tabletter om jag tränar samma dag därför har det blivit lite mycket tränande nu. ^^ Får dock gå upp till normal dos imorgon igen, har tagit halva normala dosen de senaste dagarna eftersom jag blev så flippad första gången jag testade tabletterna. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0