. styrketräning (aj min rygg) idag och bakning på g .

Idag följde jag med Jonas till gymmet (tidigt till och med!) och han hjälpte mig med att träna med vikter. Den här gången blev det mest rygg, han skällde ut mig för att jag tydligen tränar fel eftersom jag tränar hela kroppen varje gång jag går till gymmet. :P Enligt honom ska man välja ut en kroppsdel varje gång man går dit och hårdträna just den delen, på det sättet kan man gymma varje dag utan att det blir skador eller att man överanstränger något. Så ska börja köra på det nu! :)

Nananana just nu håller jag dock på med att baka, blir en citron tarte med massa bär till Jonas som fyller år imorgon! :D Gammal gubbe. Har inte hunnit köpa nåt heller men det får jag fixa imorron (med vilka pengar vet jag inte.... :P) Lägger upp bilder på pajen snart, den kommer förhoppningsvis bli rätt fin. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0