50

Ska snart köra ett träningspass här hemma, jag och Emelie hade tänkt att dra ut och jogga men sen började det hagla. Suckass. Vägde mig dock idag och såg att jag gått ner till 50kg (standardvikten de senaste månaderna har väl varit typ 53 tror jag). Vilket är min målvikt, men känns rätt bittert eftersom jag vet att jag gått ner i vikt pga att mina muskler försvunnit. Sigh. Hinner bara typ aldrig styrketräna längre och om jag kör någon slags träning så är det ju alltid kondition (vilket bara gör att jag förlorar fett, inte att jag bygger muskler). Så yeah, känner mig rätt misslyckad när det gäller träning, men det är fett svårt att försöka hinna med och träna när man jobbar så konstiga tider som jag gör och även att det växlar dag för dag, så man kan aldrig planera in en träningsdag. Jaja, har i vilket fall hållit mig nyttig nu ett tag, så får väl bara fortsätta med det och försöka få in lite fler träningspass.

Ikväll blir det jobb på caféet för första gången, ska jobba från 16:00 till 22:00, så får väl hoppas på att det går bra och att jag trivs.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0