distractions

Mycket som händer i mitt liv just nu, det är då det passar allra bäst att bara strunta i allt och baka något roligt. Som dessa cookie dough truffles. :) Riktigt goda och väldigt beroendeframkallande hehe... Jaja har ju ändå hunnit med att träna idag också, sprang en runda på järvafältet med syster, så då får man unna sig en truffle.

Igår natt var jag btw och fiskade med Jonas och hans kompisar någonstans vid Vallentuna. Vi fick ingen fisk, men mitt metspö fastnade i ett träd och sen fick jag sitta och skämmas på bryggan medan de andra fiskade heh.

 

Kommentarer
Postat av: köörshääk

Möms, fast i GLASS! Då ere nog delicious! Hehe

2012-07-16 @ 21:01:41
URL: http://emshit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0