före-bilder

Will get back to you guys in a month med nya bilder. Förhoppningsvis med schnyggare och mer vältränad kropp, nu har det varit lite väl slappt alldeles för länge alltså... fyy att ha två jobb är verkligen mer slitigt än vad man tror, hinner knappt med att äta, ännu mindre att träna. BLAH. Men imorgon måste jag träna, nu får jag faktiskt skärpa mig. Ska ta med mig nyttigt mellanmål till jobbet också, och börja dagen med en bra frukost. Nu har det mest blivit starvation-time och sen hets på kvällen. Det sämsta man kan göra för kroppen...

NÄÄ TAGGA BOOTCAMP! Om andra kan så kan jag med!
 


Inser att de flesta kanske inte ser att jag är out of shape, men för några månader sen när jag tränade dagligen så hade jag faktiskt helt platt mage (crazy shit), mycket mindre lovehandles och var mycket mer musklig... nu har jag 0 muskler och det som syns är fett. sucks ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0