shitty shit

Så himla tröööött... Kom hem från jobbet någon gång efter 22:00. Självklart ska man jobba imorgon också.. standard. då jobbar man typ 12 h också. fy fan pallar inte. nu när allting är så hemskt och konstigt hemma så är det sista jag vill jobba och riskera att bryta ihop och börja gråta framför massa gäster.. men vad ska man göra... when its shitty it always gets shittier. har inget tålamod för idioter nu heller, irritera mig nu och jag flippar sönder. känner att jag är inne i en sån period då man bara inte pallar mer bullshit och assholes. nu när man insett vad som verkligen betyder och hur allt bara faller isär.. nä pallar inte ens prata om det mer, de få som vet vad som händer i mitt liv just nu vet vad jag menar, resten kommer förhoppningsvis aldrig veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0