sommar!

Blev spontan & väldigt random utgång i fredags, drog till Sommar!, fyfan vad trött jag var innan jag kom dit. Höll på att somna på tunnelbanan, åkte direkt från caféet så man har ju varit fräschare haha.. Lyckades ändå score some free drinks hehe... ;D De bästa utgångarna är alltid när man får gratis drinkar. :D Aja vi hade skitskoj iaf, var massa tjejer från jobbet, plus Nastaran och hennes USA-kompis. Han sa att han kunde sponsra mitt konditori om jag flyttade till honom i USA hahaha. ;P Aja nu är man helt död (fortfarande) men det är bara att börja tagga igen för imorgon så ska man jobba (måndag-fredag). Jobbar heltid hela veckan också, men är förhoppningsvis ledig på helgen... Hoppas. :D Var även en sväng förbi Cervera idag och köpte lite saker till min framtida lägenhet. :D Yay så taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0