dinner of today

Jag och Emelie var på gymmet ikväll så känner mig superseg nu. Skulle träffat Nastaran ikväll och ha pizza&movie night men vi var båda väldigt trötta haha. Får bli någon annan kväll. Istället har jag som sagt tränat, sen har jag inte gjort så mycket mer, mest slappat. Blev god middag idag, stekt lax med rödbetssallad och pepparrotssås. Yum. :D
 
Tror jag skippar intervjun imorgon också, fanns massa papper som jag inte har fått ännu så kändes lite pointless att gå dit när jag varken har betygen eller tid till att förbereda det dom ville att jag skulle ha förberett. Aja, det får bli någon annan gång! Har ändå massa planer för imorgon så det blir nog ingen tråkig dag ändå haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de där var faktiskt riktigt mömsigt!

2012-06-19 @ 16:21:24
URL: http://emshit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0