dagens planer

Idag är planen att jag ska hämta ut mitt paket med Heat02tabletterna, oh how I've missed you! Deras effekt är helt galen på mig, kom ihåg att första veckan jag tog dom så gick jag ner typ 5 kg (jag har dock läskig ämnesomsättning och hetsar inte kaffe eller te, som förstör effekten av tabletterna, så de flesta gör nog inte det:P), hade även galen energi HEEELA tiden. Förutom på kvällen då jag däckade som en häst. Verkligen i sann tjackanda haha! Nä men de är ju kända som de bästa av en anledning.. och dyra. -.- Men vad gör man inte.

Efter det ska jag åka hem och kolla in den fiiina klänningen som ska komma idag med posten! :D Hoppas bara inte den är för stor, då blir jag bitter! Efter det ska vi ta bussen till Norrtälje och hälsa på Jonas släkt som bor där. Jonas har även lovat lite shopping. Sen på kvällen ska vi se en spelning, och efter det åka hem. Sen blir det plugg för hela slanten. Sköj.


Kommentarer
Postat av: emu

Dom du har köpt nu e miiina! men du kan få ta av mig ibland om du e snäll

2012-03-22 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0