depp

Är inne i en deppig period för tillfället, känner mig väldigt "forever alone". Trots att jag egentligen väldigt sällan är ensam. Konstigt det där... Får fortsätta med att tagga inför paris (åker nästa vecka redan!!) för att hålla humöret uppe! Har saknat Jessica asmycket så det kommer bli superduper nice att träffa henne! :D
Snart kommer Virre komma hem också, alla besties of buddies som varit borta utomlands kommer snart hem (Nastaran har ju redan kommit hem som tur är, annars hade man väl dött av boredom haha) så jag är taggad på det också! Har typ inte ätit på levinsky's sen Virre åkte, det är en tradition vi två har sen vi var riktigt små, levinsky's & bio, som jag inte vill bryta med någon annan haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0