gymnasietider

Bildkollage med bilder (valde the best of the best också.;P) på mig från gymnasietiden. Början av gymnasiet till och med. Haha vilken tönt jag var (herregud så man såg ut), men jag var i alla fall snäll. Kan inte påminna mig om att jag var elak mot någon på den tiden, jag var verkligen bara mig själv och brydde mig inte om vad andra tyckte om mig. Hade på mig det jag ville och var med dom jag ville vara med (kind of). Ska försöka se lite mer positivt på gymnasiet för jag har verkligen bara känt mig glad och lättad över att ha kommit därifrån, men det fanns ju faktiskt några bra stunder också!


Hahah mamma sa nyss att om man är jättegullig som liten så har man oftast en längre fulperiod (som för mig varade mellan jag var 6 år-20 år, haha!). Men sen brukar det oftast ordna upp sig igen när man blir äldre typ.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad? du är assöt där ju? :P

2012-03-29 @ 20:41:59
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0