kvällsglass

Kom nyligen hem från centrum där jag tog en kvällsfika (dumleglass på max) med Åsa. :) Det var trevligt, vi hade mycket att prata om eftersom det var riktigt länge sen vi träffades nu! Innan det hade jag suttit hemma och pluggat och skrivit forever; tror ni inte jag lyckas avsluta word utan att spara ett shit av uppgiften? I hate my life alltså..... Så imorgon blir det dubbelt så mycket att göra, ASNICE.

Jaja imorgon ska jag baka, har jag bestämt! Spelar ingen roll att jag inte har tid egentligen, I need to bake god damn it. Är sugen på att göra en triple chocolate cheesecake! Låter rätt mumsigt va? :D Lägger upp bilder imörrn om den blir fin. :) Nu ska jag hem till Jonas, han var gulligull och köpte ballerina kladdkaka, naturgodis och soyamjölk till mig precis innan affären stängde. He sure knows how to woo me. :')

GONATT DÅRÅ BLOOGGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0