picknick dream!

Jag är supertaggad på att gå på picknick. Eller rättare sagt göra en picknick och typ ha det mysigt med människor jag tycker om! :D Haha har redan bestämt att jag skulle göra epic mackor och hemmagjorda kakor och bullar och tårta till efterrätt. Synd att man inte gör sånt längre... Men om jag skulle göra det, någon som är taggad på att picknicka med mig? :D Typ i maj-augusti då det är som finast picknick väder. ^^ Får planera lite mer kring det men om ingen är taggad så får jag släpa med familjen bara haha!


några av grejerna jag skulle behöva införskaffa till en picknick.. :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

JAG VILL! JAG VILL!!!

2012-03-29 @ 20:39:55
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0