plugg+shopping+lunch

Jobbet ringde imorse och ville ha in mig, men kände att jag inte skulle hinna jobba 9 timmar som de ville pga allt plugg jag har. :/ Men jag ska försöka fixa så mycket som möjligt idag och ikväll (har redan läst det mesta) så att jag ska kunna jobba nån dag i veckan i alla fall! Behöver verkligen pengarna för att kunna fylla på mitt sparkonto igen! Har nästan tagit ut hälften (drygt 35%) av pengarna jag har så... Måste börja fylla på kontona igen. >.<


Var i stinsen i en halvtimme och kollade efter bh, skulle slingat håret men fanns ingen tid... så jag köpte en minikjol istället. Kan inte lägga upp några bilder på den (but it was awesome, satt som en smäck!) för fotade bara i bh hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0