pw

Nu ska jag ut på en powerwalk på järvafältet igen! Har laddat med proteinshake + macka så nu har jag galet mycket energi! Shit va skönt det är att komma igång igen med träningen, tycker det är awesome att det är så  beroendeframkallande. Man måste bara träna regelbundet kanske 5 gånger sen är man fast och vill aldrig sluta! Dock krävs det ju bara att man missar ett träningstillfälle för att man ska komma ur beroendet så... >.<

Ska även iväg på en spelning ikväll men innan det ska jag och Jonas föra hemma hos Hector. Hoppas spelningen blir grym! Lägger upp lite dagens outfit senare (nu är den ju dock lite boring eftersom jag har träningskläder på mig ;P), tror jag kommer ha lite panik över hur jag ska se ut ikväll eftersom det är en hiphop spelning. Haha hur ska man se ut då liksom? Gangsta lulu in the hood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0