snaaart kommer jag jessica! :D <3

Vaknade relativt tidigt idag hos Jonas och åkte direkt hem och sen vidare till Bromma Blocks där jag köpte det sista jag behövde innan resan imorgon. Däribland batterier till kameran, strumpbyxor och en ny bh. Som jag tror jag köpte helt fel storlek i, för jag tog in typ 3 st i provrummet som var HELT olika storlekar. Och alla passade (O.o) så jag tog bara den minsta haha. Vill ju inte få tutt-hybris. ;P Sen när vi kom hem så satt jag på terassen och solade i en timme och åt frukost, och efter det blev det en mysig promenad på Järvafältet med mamma i solen.

Nu ska jag fortsätta packa, måste ju åka hemifrån vid halv 6 någon gång på morgonen imorgon så måste fixa allt med packningen ikväll! Organiserad som jag är har jag dock redan skrivit listor och planerat hur jag ska packa grejerna osv. Enda problemet nu verkar vara hur jag ska göra med kameran.. Hur jag ska orka fixa håret och sminka mig imorgon kl 4:30 återstår att se. Men har bestämt mig för att locka håret så nu jädrar.

Hehe finaste bilden nedan på mig och Jessica också (syftar då mest på mitt gigantiska fluffhår och cpface, jessica ser beyond awesome ut, trots att vi både var very drunk.. orättvist:P), eller hur? Har för mig att den är från hennes 19:e födelsedag, mitt hår var helt gräsligt gult, orange och vitt. Yeah... (svartvitt/sepia is the way to go...)


bästabästabästa jessica! <3
känns så skönt att ha någon man alltid kan prata med & lita på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0