Suddasuddasuddasudda bort dom som hugger dig i ryggen när du vänder dig om!

Ugh tror jag har feber, har ingen känsel i händerna och är helt borta och illamående, precis som igår natt... Hoppas det inte är pga att jag fått en infektion, då kommer jag aldrig förlåta mig själv.. >.< Nu ska jag sova en stund tror jag, har typ inte haft nån aptit idag alls, känner mig svag x 100. Vägde mig också för första gången på flera månader (intresseklubben antecknar.. i och för sig är ju hela min blogg väldigt högt upp på deras lista känner jag) och såg att jag gått ner till 49 nu när jag slutat träna och bara slöat... vill inte, känner redan att jag börjar hata min kropp igen. Har ultimata skinny-fat kroppen (det värsta som finns) för tillfället. Men vill inte behöva hetsa i mig godis heller (not for lack of trying) bara för att gå upp i vikt, när jag knappt tränar och inte ens kan få i mig mat. 

Känner även att jag börjar ge upp hoppet om en viss person. Men det är sånt som händer antar jag. Shit va deppigt det här blev då. Men jag blir alltid så när jag har mycket press på mig att prestera och att jag är sjuk och kanske ska jobba imorgon gör ju inget bättre. Men jag har lovat Jonas att jag ska bli gladare och må bättre och bara vara det bästa jag som är möjligt för mig att vara! Och det tänker jag vara också, mest för att jag inte orkar må dåligt men även för att han ska slippa ha och göra med världens PMSmonster som jag gått runt och varit de senaste veckorna!


till ett sånt här inlägg känns ju onekligen en emobild från förr väldigt passande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0