thailunch och evighetspromenader

Det var rätt skojsigt igår på Copperfields faktiskt, bandet (vi såg bara ett) var jättebra och det var bra stämning. Helt fullt var det också. Efter det drog vi vidare till mcdonalds as usual, tycker dock fortfarande att ders mat är vidrig. -.- Förstår inte folk som kan äta deras mat varje dag, eugh. Efter donken åkte vi hem och jag däckade typ på 2 sekunder haha.

Vaknade rätt sent idag och då gick jag och Jonas till thairesturangen i silverdal och åt lunch. <33 Det var i vilket fall jättegott, jag åt någon söt ananas/kycklingrätt. :D Dock orkade jag inte ens hälften, åt nog bara 1/3 typ. Fattar inte varför det inte alltid finns barnportioner på resturanger, finns väl inte många som orkar äta upp allt? Waste of money. >.<
Efter det gick vi till Kista, mötte upp med Jonas kompisar, sen till Helenelund igen, sen till Sollentuna, och efter det hem. Totalt tog det väl kanske 4-5 timmar. Så det blev en jädrigt lång promenad haha! Nu är jag hemma hos mig i Kista igen, funderar på att göra det här till en spelkväll och bara nörda spel i några timmar heh.


superfresh chey som nyss vaknat och inte helt återhämtat sig från kvällen innan haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0