tomorrow is a new day

Beställde precis hem en klänning från Nelly. Får se om den är lika fin som jag hoppas den är. :) Ni får inte se den förrän jag använder den. Vilket kan bli aldrig, med tanke på hur bekväm jag är med att gå runt i klänning. :P Imorgon blir det till att övningsköra med pappa, sen på måndag blir det gymmet och sedan ska jag klippa och slinga håret. Blir nog fint! ^^ Var ju ett halvår sen sist, och då fick jag det fixat gratis av en av Emelies kompisar, hehe.

Mycket plugg står på schemat de närmsta veckorna... :/ Har många inlämningar och slutprov = bajs. Men då har man i alla fall något att göra om dagarna. Köpte även ett par byxor (99 spänn, najs!) på H&M idag, den enda som är synd är att mina lår är mycket smalare än vad mina höfter är breda så.. om jag skulle ta de byxor som passade i låren så skulle jag inte kunna få igen dom vid höfterna. Så får alltid ta en storlek för stort. Men för 99 spänn känns det ändå värt det. :) Seriösa I-lands problem man har. Men det känns det som att alla har så... ;P Ska träna lite mera med mitt nya pilatesband som jag införskaffade idag, känner redan hur det bränner i låren haha!


vill tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0