dagens i-lands problem (luluproblemz)

* Vet inte vart min skola ligger, där jag ska göra prov imorgon. HALLÅ KAN NI BESTÄMMA ER FÖR EN ADDRESS OCH HÅLLA ER TILL DEN? Jag som precis lärt mig att hitta dit... :'(

* Jag ska ha nationella prov imorgon... -.-

* Jag ska hålla ett tal om hälsa imorgon.. som ska spelas in, eugh.

* Jag måste gå upp superduper tidigt för att göra ett dumt prov.

* Jag vill träna, men hinner inte på grund av det dumma talet som jag inte ännu gjort.

* Jag är fett sugen på våfflor med jordgubbar & chokladsås.... Kanske tar och gör några till lunchen haha.... ;D Nej usch vilken tjockis jag är haha. Tränade dock ett väldigt intensivt core-pass på gymmet så kanske får unna mig idag, om jag hinner gå på någon powerwalk också. Igår hann jag knappt äta någonting innan jag somnade heh.

* Jag vill kolla på tv just nu men får inte för att jag måste plugga..... vill inte.....

* Det är bajsväder ute, jag som precis börjat få lite färg och så kommer den försvinna på en gång.. not nice. 

Ja det var det jag kunde komma på som jag var bitter på för tillfället. Hope you enjoyed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0