deppiga tider

Saker jag har att vara glad över/se fram emot:
* Min familj.
* Mina vänner.
* Boyfriend<3
* Resan till Frankrike med Jonas i sommar<3
* Kanske även en resa till Barcelona med Jessica.
* Har det rätt bra egentligen. Eller, jag skulle kunna ha det jävligt bra, om jag bara hade varit en såndär ambitiös människa som gjorde något av mina förutsättningar.
* Alla bra spelningar som är i sommar och som jag planerat att gå på! (Maskinen, Timbuktu, osv osv)
* Ska ha grillkväll med massa härliga människor framöver.

Saker som är shit just nu:
* Jag är jävligt sjuk.
* Jag har inlämning på fredag och jag har inte ens börjat med den. Känner på mig att jag kommer faila.. Dock får jag inte faila, för då måste jag gå om hela kursen... Och då kommer jag inte få plugga de kurserna jag sökt till i höst.
* Jag behövde ställa in provjobbet på konditori't. Dvs min enda chans till en inkomst förutom studiebidraget, alltid mysigt.
* Jag har inget jobb.
* Jag har inte kunnat övningsköra på evigheter av diverse orsaker.
* Jag är konstant deprimerad över att jag inte kan hårdträna som jag är van vid.
* ...Vilket även bidrar med att jag äcklas av min kropp och känner mig tjock och hetsar i mig äcklig mat bara för att kunna hata mig själv lite extra.
* Jag vill klippa och fixa mitt hår men har inte råd.
* I look like shit.
* Så många människor suger åsnepung.
* Hatar allt.


Yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0