nyttiga chokladbollar och världens mest jobbiga joggingtur!

Idag har jag varit riktigt riktigt duktig faktiskt! Gick ut helt själv på världens pw/joggingtur (var nog ute ca 1 h), TROTS det extremt blåsiga vädret och mitt allmänt otaggade humör. Men det gick superbra och kändes riktigt skönt när jag kom hem! ^^ Har ju inte joggat ute sedan förra sommaren typ, så ni fattar inte hur skönt det känns att ÄNTLIGEN få gå ut och springa!

Ikväll har jag bakat (eh?) nyttiga chokladbollar. Hahah ni vill inte veta vad som är i dom kan jag säga, men dom var faktiskt helt okej. Goda, om man tänker på att det knappt var 20 kcal/boll, om ens det. ;D Riktigt bra mot sockersug och något att äta efter träning!

Bakade inte bara halväckliga och nyttiga grejer, utan gjorde även kokosstångar med choklad (vet inte vad de heter egentligen... :P). De var menade till min och Jonas picknick imorgon eftersom jag vet att Jonas älskar choklad/kokos, men nu visade det sig att han måste plugga hela dagen. BLÄÄÄ. :< Så det blir ingen picknick imorgon, får sitta på terrassen och plugga körkortsteori istället antar jag... Tråk.


Ser helt okej ut eller hur? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0