längtar efter något som kan rädda mig

Trött. Mår illa. Mår allmänt dåligt, har gjort det hela dagen.. Vet inte vad det är med mig. Aja ska fortsätta kolla på tv nu iaf. Har tränat två gånger idag, sprang först 1 halvtimme imorse, sen ikväll gick jag en pw på en timme. Mår ändå illa över hur tjock (yeah jag vet, jag vet, jag är inte tjock men så känner jag iaf) och äcklig jag är. Yay. Har knappt kunnat få i mig någonting idag, trots att jag ansträngt mig och gjort sån mat jag annars gillar.. Kanske håller på att bli sjuk, hoppas dock inte det. Det lär ju inte hjälpa mina ångestkänslor över hur lite jag tränar...


en topp jag köpte förut som jag tyckte var cute.. vet dock inte när jag ska använda den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0