life update

Gymmade igår, blev ett Core-pass. Det gick svinbra fast jag kände mig lite krasslig precis efteråt. Har inte ont i halsen längre, men är fortfarande lite snuvig. Men förhoppningsvis har det gått över tills imorgon, då jag ska gå på ännu ett Core-pass! :D Tänkte även testa på ett Aerobics pass nu på lördag. Hehe får väl se hur det går..

Har lyckats hålla mig nyttig nu ett tag, har endast haft ett "cheatmeal" under en veckas tid nu, men annars har det gått bra och jag har varit nyttig varje dag. :)

Ikväll ska jag inte göra någonting alls, måste verkligen vila upp mig ordentligt så att jag blir helt frisk (vill absolut inte få bihåleinflammation igen som jag lyckats få varje år nu..). Ska kolla på film och dricka äckelpäckel té med honung typ. Kommer aldrig gilla té, det är verkligen bland det äckligaste man kan dricka (enligt mig själv då;P); det får delad första plats med läsk och kaffe haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0