men tjäna!

Har inte gjort så mycket alls idag, var förbi affären och handlade ingredienser till förrätten jag gjorde för några timmar sedan, och till min episka frukost som jag ska göra imorgon (stay tuned people!). Köpte även en rätt awesome fyrkantig tallrik (jag har haft världens cravings för en sån tallrik i evigheter nu.. yeah jag är inte helt normal..)
 
Imorgon ska jag äntligen få träna igen efter en veckas uppehåll!! Yayayay! Ska gå på core-passet klockan 19:00. Så sjukt nice att få träna igen, har ju varit sjuk nu i nästan en vecka, därför har jag inte kunnat träna fast jag velat... Hatar att vara sjuk. :(:(


Mitt hår börjar bli fett långt nu alltså! :D Måste vara all avokado och fisk jag äter haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0