min standard lunch/middag på jobbet

Jag är verkligen tråkigaste människan ever när det gäller mat. Äter alltid samma på jobbet, kommer så lätt in i rutiner och vanor och så håller jag dom i evigheter. Som t.ex på jobbet äter jag varje dag en liten sushi med typ några lax bitar och några avokado nigiri. Sen så brukar jag även ta en Shake Mushi barn (ångkokt lax utan sås, utan ris, extra inlagda grönsaker). Yeah me so boring. Jag kan ju välja vad jag vill äta helt gratis på Sushistället + Waynes + ett thaimatställe som ligger längre upp på gatan. Men nej väljer samma varje gång haha. Fast det kanske är vanligt att man är sån, typ håller sig till det man vet.
 
Jaja nu ska jag sova!! Imorgon ska jag byta ett par pantalones, besöka IKEA och träna. Nice day me thinks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0