cake baking & hälsomässan

Har precis bakat en Chocolate Chip Banana Cake (påminner lite om morotskaka faktiskt..) tårta till Farsdag imorgon. :) Kommer jobba hela dagen (SÄÄÄMST VILL INTE, VILL INTE) så kommer inte kunna fira pappa, men gjorde en tårta iaf haha. ;P Nu ska jag kolla på film och mysa i sängen med pannkakor. :)

Juste var på Hälsomässan idag med Virre och Andreas. Den var inte lika bra som jag trodde den skulle vara (hallå dom hade inget jordnötssmör??) men det fanns mycket gratis grejer så det var ju bra. Men vi fick typ köa i nästan en timme för att vi kom runt kl 12. :/ Har även fått reda på att kokosvatten är asäckligt, dom hade det där som man fick testa gratis. Så besviken.

 
Min blixt är sönder så det blir/har varit super sämst ljus på mina bilder den senaste tiden.. men vad ska man göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0