workout tiiime

På g till min andra workout för idag, gick en timmes powerwalk imorse i skogen, nu blir det däremot en timmes Corepass på friskis. Yay! :D Det gick iaf bra hos läkaren idag, skulle komma tillbaka om 2 månader om det inte blivit bättre. Vilket det förhoppningsvis har blivit. Får däremot inte gå ner något mer i vikt, blööö. Aja ett eller två kilo spelar nog ingen större roll. Är ju så nära nu, är riktigt stolt över mig själv som hållt igång och gått regelbundet på Core-passen, även om jag inte varit helt 100 med maten haha. Ser iaf resultat igen. :D Så det är väl bara att keep it up som förut.
 
Sen efter träningen ska jag äta proteinpannkakor, mysa med te (köpte ett nytt idag som jag ska testa... alla kan ju inte vara äckliga, hoppas jag haha), varma mackor & kolla på film. Ska även börja kolla lite på nästa baking challenge haha. Har blivit riktigt taggad på att baka tårtor nu, men känner typ ingen som fyller år (vilka problem man har). Anyway, great day, me thinks. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0