bara en dag kvar nu, hallelujaaah!

Snart, snart, snart blir det helg för min del. Äntligen. Efter 11,5 h imorgon så kan jag ääääntligen ha sovmorgon och bara slappa. It's gonna be so näjs. Man uppskattar verkligen inte att vara ledig om man inte har jobbat svinhårt, det gör i vilket fall inte jag haha. Ska fira det genom att åka till Ikea och äta skitbillig mat och låtsasshoppa grejer till min framtida lägenhet. Sen blir det nog även träning på det hehe. :) Jag <3 gymmet nu liksom. ;D

Kommer uppdatera er (jag vet hur extremt intresserade ni är;)) regelbundet om min väg till drömkroppen. :D Borde ta en-två månader ungefär, om jag gymmar minst 2 gånger i veckan och går ut och går varannan dag. Me so excited. :D Har ju inte direkt något annat mål för tillfället i livet, så kan ju lika gärna satsa stenhårt på hälsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0