jobb, gym osv

Slutade tidigt (eller ja, typ den tiden normala människor slutar från jobbet), kl 16:00 idag!! :D Så efter jag kom hem och åt middag så drog jag iväg till gymmet och körde ett core-pass, helt själv! Poäng för självständighet osv. Ser dock inte fram emot träningsvärken imorgon, då jag även ska jobba långpanna, 11,5 timmar. Osexigt värre.
 

Me at the gym, all happy and carefree. Eller nåt.Vad jag har att jobba med, my stupid löövehandles. Magen har jag lyckats få någorlunda platt i alla fall, så länge jag håller mig undan laktos och gluten så mår min mage finemang, men har svårt för att få sådär superfit mage (utan lovehandles gärna..) Men har lovat mig själv nu att inte ta några jobbpass på måndags- eller onsdagskvällar, för då ska jag gå på core-pass! :D Känns faktiskt riktigt bra att jag börjat ta tag i min hälsa riktigt ordentligt igen! Det enda som skulle kunna förbättras är väl min diet, typ att jag borde äta oftare. Men svårt att äta när man inte alltid har lunchrast på jobbet haha. Dock försöker ju sushikockarna göda mig ordentligt, tvingar alltid mig äta massa konstig sushi haha. >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0