things are (almost) looking up...

Har varit riktigt duktig idag, gick en powerwalk på drygt en timme ute i skogen, körde en halvtimme styrka här hemma också, sen så har jag varit superduper nyttig hela dagen och följt mitt matschema på pricken. Och för typ en timme sen ringde chefen så nu har jag kirrat 7 dagars jobb den här och nästa vecka. Yay money. :) Och om cirka 2 veckor så ska jag eventuellt på en plåtning, så då MÅSTE jag vara in shape haha (no more jiggle-monster). Får inte fuska en endaste dag nu alltså. Tror till och med att jag ska gå på ett friskis&svettis pass (har ju ett på senaste tiden rätt oanvänt årskort där...) imorgon, såg att de hade core på kvällen, så jag kanske vågar mig iväg på ett sånt haha.. Måste fixa min mage, den är inte i närheten av så platt som jag vill att den ska vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0