shuu bree!

Idag har jag städat lägenheten (helt frivilligt, omg). Och varit förbi jobbet och lämnat mina jobb-timmar. Fick höra att jag var fin idag, thihi. *odrägligt face* Spenderade även 4 timmar med att läsa ut den andra Vampire Diaries boken haha.. Tur att jag reserverade 3:an sist jag var på bibblan, annars hade det blivit riktigt jobbigt nu hehe... ;P Bokade även 4 andra böcker, har blivit riktigt nördig nu känner jag. Precis som jag var i mellan & högstadiet, då jag inte gjorde något annat än läste och nördade serier. Men det är faktiskt en riktigt mysig verklighetsflykt, jag har bara vanan av att överdriva så fort jag börjar gilla någonting. Men att läsa är ju bra för hjärnan har jag hört haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0