Apr. 13, 2013

Kom precis hem från en joggingrunda på järvafältet, orkade bara vara ute 45 min eftersom det fortfarande är rätt kallt. Men ändå, känner mig duktig iallafall! Nu blir det snart middag, sen ska jag spendera kvällen med att ligga i sängen och kolla serier (jobbar ett 11 h pass imorgon..).

Tidigare idag var jag på Ikea med familjen och köpte lite grejer till min framtida lägenhet, man kan aldrig vara för förberedd haha. ;P

Igår hade jag min första dag på plantagen, gick helt ok. Väldigt slitigt dock. Är ju dock van vid restaurang så det borde fixa sig. :P På kvällen träffade jag fina Virre, vi åt nachos (klassiker) & gick på bio. Vi såg The Host. Gayest movie ever men det var ok. ;P Låg ju och halvsov i stolen eftersom jag hade varit uppe sen kl 05.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0